Studiebesök hos Uddeholms AB i Hagfors

Uddeholms AB håller Öppet Hus på lördagen den 11 maj (kl 10 – 15), och vi tycker att detta är ett utmärkt tillfälle för Värmländska Bergsmannaföreningen att träffas för ett studiebesök!

Öppet Hus är till för alla anställda och allmänheten. Det kommer att bjudas på intressanta utställningar om Uddeholms verksamhet, roliga aktiviteter och tävlingar, guidade turer på verksområdet samt på lättare mat och dryck.

Om vi träffas kl 11.00 vid Huvudentrén kan vi delta gemensamt vilket vore jättetrevligt!

Om ni vill delta vid samma tillfälle är ni välkomna att anmäla er via e-mail, SMS eller telefon senast den 10 maj till:
debbie_joag@hotmail.se
tel. 070-604 7171

För de som tänker medverka på årsmötet i Sikfors den 18:e maj blir det här besöket också en utmärkt bakgrund till Stefan Sjögrens berättelse på årsmötet! Stefan är medlem av företagsledningen i Hagfors.

Hoppas att vi ses där!