Digital Bergsmansafton - Föredrag av Christer Lindqvist

Kära medlem,

Varmt välkomna till Digital Bergsmansafton via Teams med VD Christer Lindqvist, Grängesberg Exploration Holding AB (GRANGEX)

Onsdagen den 20 oktober

”GRANGEX – Återstarten av Dannemoragruvan - en del av den gröna omställningen av den europeiska stålindustrin. ”

Christer är Bergsingenjör från KTH, Stockholm och har över 35 års erfarenhet av svensk industri- och projektutveckling i ledande befattningar inom bland annat ABB gruppen och STC Interfinansgruppen med dotterbolaget Åkers AB. Christer har de senaste 15 åren i huvudsak varit verksam inom bergshanteringen genom styrelse- och operativa engagemang i Dannemora Mineral AB, Copperstone Resources AB, Nordic Iron Ore AB. Christer är VD och huvudägare i Grängesberg Exploration Holding AB (GRANGEX)

Läs mer och boka

Anmälan senast den 18 oktober