Årsmöte (föredrag och middag inställt och framflyttat)

• Jernkontoret 10 Kungsträdgårdsgatan Stockholm, Stockholms län, 111 47 Sweden (map)

På grund av den rådande situationen med Coronavirus flyttas föredrag och middag den 27/3 till september. Nytt datum är 18 september kl 18.30.

De som betalt in middagsavgift ombeds kontakta vårt kansli: kansli@bergsmannaforeningen.se med uppgifter vilket konto vi skall betala till. Ni kan även låta pengarna stå som ett tillgodohavande till höstens möte.

Årsmötet hålls som planerat den 27/3 kl 18.00 på Jernkontoret (Kallelse och dagordning) och ingen föranmälan krävs. Orsaken till att vi inte skjuter på detta är att vi vill ha den nya styrelsen och kretsråden på plats så de kan börja arbeta. Inga motioner eller propositioner finns att behandla och revisorerna verkar vilja tillstyrka ansvarsfrihet vad vi förstår. Hyllning av nyblivna hedersmedlemmar och bergsingenjörer väntar vi med till hösten.

Anmälan till JK-Afton 18/9 >>

Vi önskar att ni alla håller er friska och starka så vi kan ses med nytt mod i höst.

Varma Bergsmannahälsningar

Rutger Gyllenram